JUURI NYT - Ilmainen kuljetus - YLI 100 € tilauksiin

Myyntiehdot ja Rekisteriseloste ja henkilötietojen käsittely

Nämä yleiset myyntiehdot ovat voimassa 24.05.2018 alkaen, ja korvaavat aiemmin julkaistut myyntiehdot. Hinnat: Kun käyt ensimmäistä kertaa kotisivuillamme, on tärkeää huomata, että kaikki hinnat on ilmoitettu ilman arvonlisäveroa. Elite-toimistokalusteet.fi myy tuotteita sekä yrityksille että yksityishenkilöille manner-Suomessa ja Ahvenanmaalla. Kaikkiin toimituksiin lisätään rahtikustannukset. Hinnat ovat euroina.

Tarjoushinnat on rajattu tietylle ajanjaksolle ja ne ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää, ellei muuta mainita. Pidätämme oikeuden valikoiman hintojen muutoksiin Elite-toimistokalusteet.fi sivustolla. Hinnat, jotka tuotteelle annetaan tilaushetkellä, ovat ne hinnat jotka koskevat tilaustasi. Tilaaminen: Tilauksen yhteydessä saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Maksaminen: Elite-toimistokalusteet.fi –sivustolla voitte valita tuotteille seuraavat maksutavat:

· Lasku:

Laskulla ostaminen on mahdollista luottotietojen tarkistamisen jälkeen. Jos ostaja hyväksytään laskutusasiakkaaksi, hän saa postitse / sähköpostilla laskun, jonka maksuaika on kolmekymmentä (30) päivää laskutuspäivästä lähtien. Muuten tuotteet voidaan toimittaa ennakkomaksulla. Pidätämme omistusoikeuden tuotteisiin, kunnes ne on kokonaan maksettu.

· Maksu verkkopankissa:

Voit tehdä suoramaksun omassa verkkopankissasi. Palvelun tarjoaa Checkout Finland Oy.

Palautusoikeus / Kaupan Purku Kuluttaja asiakkaana sinulla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen toimituspäivästä lukien. Palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita. Yritysasiakkaan kohdalla on mahdollista tehdä kaupanpurku viallisen tuotteen osalta 8 päivä huomautusajan kuluessa toimituksesta.

Palautusoikeudesta säädetään Kuluttajansuojalain (20.1.1978/38) 6. luvussa. 6.16§ mukaan palautusoikeus ei kuitenkaan koske mm. seuraavia tilanteita:

· sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi;

· sopimus koskee tavaraa, joka voi nopeasti pilaantua tai vanhentua taikka joka luonteensa vuoksi on sen toimittamisen jälkeen erottamattomasti sekoittunut muiden tavaroiden kanssa;

Palautusoikeus / Kaupan purku ei koske tuotteita, joiden alkuperäispakkaus on rikottu/hävitetty, joista puuttuu osia, ja/tai jos tuotetta on käytetty. Palautettu tuote tulee voida myydä uutena seuraavalle

asiakkaalle ilman, että siinä on mitään käytön jälkiä. Ostaja maksaa palautuksen toimituskulut vedotessaan peruuttamisoikeuteen. Ongelmien välttämiseksi, käytettäessä peruuttamisoikeutta, ota aina yhteyttä asiakaspalveluun, ennen kuin tavarat lähetetään takaisin. Huomaa, että suurempia tuotteita palautettaessa on käytettävä yrityspakettia.

Käytettäessä peruutusoikeutta asiakas vastaa tuotteen palautuskuluista.

Vedotessasi peruuttamisoikeuteen: - Ilmoita Elite-asiakaspalveluun 14 päivän kuluessa siitä, kun vastaanotat tilauksen tai osan siitä, että aiot käyttää oikeuttasi peruuttaa. - Palauta tuote pakattuna tuotepakkaukseen mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olet kertonut peruuttamisesta. Liitä mukaan myös reklamaatiolomake asian käsittelemiseksi. - Anna tilitiedot hyvitystä varten. Takaisinmaksu tehdään 30 päivää siitä päivästä, jona tuote on saapunut meille. - Tavara on oltava täydellinen. Tämä tarkoittaa, että kaikki varusteet (kaukosäädin, manuaali, akut jne.) on sisällytettävä palautukseen. - Peruutettaessa tilaus sellaisilta valmistajilta, jotka tekevät tuotteen tilauksesta, kuten esimerkiksi Innovation ja Dan-Form, veloitetaan peruutuksesta lisäksi varauksen peruutus maksu, joka on 10 % tuotteen bruttoarvosta (sis. rahdin).

Elite pidättää oikeuden vähentää palautettavasta summasta sellaisten osien omakustannushinnan, joita ei ole liitetty palautukseen. Elite ei lunasta paketteja, jotka on palautettu postiennakolla. Lunastamatonta toimitusta ei katsota peruutusoikeuden käyttämiseksi.

Avokauppa ja palautukset: Elite-toimistokalusteet tarjoaa kuluttaja –asiakkaalle 14 päivän avokaupan. Se tarkoittaa, että voit tutustua tuotteeseen ennen päätöksen tekemistä. Säilyttääksesi oikeuden avokauppaan tulee tuotteen olla käyttämätön ja moitteettomassa kunnossa. Muistathan, että rajaamme avokaupan mahdollisuuden yhteen tuotteeseen. Tällöin on hyvä, että tilaat ensin esimerkiksi yhden tuolin arvioidaksesi sitä ja tämän jälkeen loput, kun olet tehnyt päätöksen.

Avokauppa ei koske erikois- ja mittatilaustuotteita. Saatte lisätietoa asiakaspalvelustamme (info@elite-toimistokalusteet.fi) Palautuksen yhteydessä: Ennen tuotteen palauttamista teidän on ilmoitettava siitä meille. Annamme palautusta varten ohjeet ja palautusosoitteen. Tuote on palautettava samassa kunnossa kuin se on toimitettu, ja hyvin pakattuna alkuperäispakkaukseen. Viitaten ylläolevaan pidätämme oikeuden kieltäytyä palautuksesta tai tehdä hintahyvitys.

Jos kuljetuksen aikana tapahtuu palautettavan tuotteen vahingoittumista, ja se johtuu palautuksen puutteellisesta pakkaamisesta, veloitetaan ne asiakkaalta. Tuotteita, jotka on palautettu postiennakolla ei tulla lunastamaan.

Ilmoitetut toimitusajat elite-toimistokalusteet.fi Ilmoitetut toimitusajat tarkoittavat, että pystymme normaalisti lähettämään tavarat annetun toimitusajan sisällä.

Toimitukset:

· Yrityspaketti elite-toimistokalusteet.fi lähettää tuotteesi yrityspakettina. Rahtikustannus esitetään kassalla tuotteen tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Toimitus tuodaan katutasoon annettuun

toimitusosoitteeseen. Kaikkiin toimituksiimme sisältyy kuljetusvakuutus. Sisälle kantaminen ja asentaminen eivät sisälly.

Jotkin tuotteet toimitetaan teille suoraan tavarantoimittajaltamme, jolloin toimitus voidaan jakaa myös useampaan lähetykseen

HUOM! Henkilöasiakkaana ette voi saada tuotteita kotiosoitteeseenne, vaan ne toimitetaan lähimpään jakelupisteeseen, joka ilmoitetaan teille. Voitte sitten noutaa tuotteenne.

Kuljetuksen aikaiset vauriot:

HUOM! Kun otat toimituksen vastaan, tarkista ennen rahtikirjan kuittaamista, että kaikki paketit ovat mukana, ja että mitään ei ole vahingoittunut tai avattu. Mahdolliset poikkeavuudet tai vahingot pitää ilmoittaa suoraan kuljetusliikkeelle tai merkitä rahtikirjaan.

Kuljetuksen aikana syntyneet vahingot pitää ilmoittaa kuljetusliikkeelle toimituksen saapumispäivänä (kuitenkin viimeistään 1 päivän kuluttua toimituksesta). Näistä tulee lähettää tieto myös Elite-toimistokalusteille 7 päivän sisällä. Näiden tiukkojen reklamaatioaikojen vuoksi on erittäin tärkeää, että tarkastatte toimitetut tuotteen huolellisesti ja välittömästi.

Yllä oleva koskee myös pakkauksen avaamisen yhteydessä havaittuja vahinkoja. Tuotteiden palauttaminen ei ole mahdollista, ennen kuin vahinkoasiassa on löydetty yhteisymmärrys yhtiömme ja tavaran kuljettajan välillä.

Takuu ja Reklamaatiot:

Tuotteilla on aina vähintään kahden (2) vuoden takuu, ellei toisin mainita. Jos tuote on virheellinen (esim. vahingoittunut kuljetuksessa, ks. yllä oleva) Tulee teidän tehdä asiasta reklamaatio Elite-toimistokalusteille 7 päivän kuluessa. Rajoitetun reklamaatioajan vuoksi on erittäin tärkeää, että tarkastatte toimitetut tuotteen huolellisesti ja välittömästi.

Yhteystieto palautuksille ja reklamaatioille:

info@elite-toimistokalusteet.fi Maksun palautus: Palautamme aina maksusi 30 päivää siitä, kun olet purkanut kaupan tai olet palauttanut tuotteen avokaupan perusteella. Tilausmuutokset: Sinulla on mahdollisuus muuttaa tilaustasi maksutta siihen saakka, kun se toimitetaan. Muutokset tulee toimittaa sähköpostilla asiakaspalveluumme info@elite-toimistokalusteet.fi. Muutoksia ei voida enää tehdä tuotteiden pakkaamisen jälkeen. Jos tilaus on nk. ennakkoon maksettava, ei sitä maksun suorittamisen jälkeen voida enää muuttaa.

Tuotetiedot: Tuotefaktat ja hintatiedot on ilmoitettu varauksella: Niihin voivat vaikuttaa ennen lopullista kauppaa näppäinvirheet, toimittajien hinnankorotukset tai väärin esitetyt tekniset tiedot. Elite-toimistokalusteet pidättää itsellään oikeuden muuttaa kaikkea annettua tietoa, (sisältäen, mutta ei ainoastaan rajoittuen, myös hinnat, tekniset kuvaukset, tuotetarjoukset) ilmoittamatta siitä ennalta. Julkaistut fakta- ja hintatiedot, dokumentit, grafiikat ja niin edelleen, voivat sisältää teknisiä tai näppäilyvirheitä. Elite- toimistokalusteet sanoutuu irti kaikesta vastuusta koskien tällaista tietoa. Huomaa myös, että tuotteiden värit saattavat erota siitä, mitä näet näytöltäsi / tietokoneeltasi. Tämä johtuu monista seikoista, kuten

näytön asetuksista, kuvaushetken valaistuksesta jne. Tämän vuoksi pidätämme oikeuden poikkeamiin. Pidätämme oikeuden myös vähäisiin rakenteellisiin muutoksiin. Suurin osa tuotteistamme toimitetaan ilman asennusta.

Asennus paikanpäällä: Jos haluatte apua tuotteiden asennukseen, on kauttamme mahdollista tilata myös asennus suuressa osassa maata. Ottakaa yhteyttä saadaksenne tietoa saatavuudesta ja kustannuksista. info@elite-toimistokalusteet.fi.

Vastuu mahdollisessa vikatapauksessa

Jos tuotteessa on vika, josta Elite-toimistokalusteet.fi on vastuussa, Elite-toimistokalusteet hoitaa asian korjaamalla vian, toimittamalla uuden tuotteen tai maksamalla takaisin kauppahinnan.

Elite-toimistokalusteet.fi pidättää oikeuden ohjata asiakas vikatapauksessa yhteyteen suoraan sen valmistajan kanssa tai valmistajan osoittaman huoltoliikkeen kanssa.

Elite-toimistokalusteet.fi ei ota vastuuta virheen aiheuttamista epäsuorista kustannuksista esim. Tuotteiden haitallisista ominaisuuksista, menetetystä voitosta, liiketoiminnan keskeytymisestä, ylimääräisestä työstä, muista taloudellisista- tai henkilövahingoista.

Yhteystietomme: Elite-toimistokalusteet.fi / DPJ Finland Oy c/o Revico Grant Thornton Oy PL 18 00271 HELSINKI Y-tunnus 1974180-2

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

DPJ Finland Oy

c/o Revico Grant Thornton Oy

PL 18                  

00271 Helsinki

Finland

 

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö

Emilia Paavilainen

info@dpj.fi

 

3. Rekisterin nimi

DPJ Finland Oy:n asiakasrekisteri.

 

4. Rekisterin käyttötarkoitus 

Henkilötietojen käsittely

Henkilötietojen käsittelyyn DPJ Finland Oy:ssä (alempana DPJ) sovellettavat käytänteet, koskien tietojen kokoamista, säilytystä siirtämistä jne. DPJ käsittelee henkilötietoja vain voimassaolevan lainsäädännön mukaisesti.

Henkilötiedoilla tarkoitetaan sellaisia tietoja, jotka koskevat tunnistettua tai tunnistettavissa olevaa fyysistä henkilöä. Tunnistettavissa olevalla henkilöllä tarkoitetaan henkilöä, joka suoraan tai epäsuorasti voidaan tunnistaa esimerkiksi käyttäjänimen, henkilötunnuksen, paikannustiedon, online-tunnistuksen tai yhden tai useamman tekijän ansiosta, jotka ovat erityisiä tietyn fyysisen henkilön tunnistamiseksi.

 

Henkilötietojen käsittely

Haluamme olla avoimia siitä, kuinka ja miksi keräämme henkilötietoja ja kuinka niitä käsitellään. Käsittelyksi katsotaan kaikki henkilötietojen kanssa työskentely, kuten kokoaminen, säilytys ja käyttö. Käsittelemme pääasiassa seuraavia henkilötietoja:

  •        Nimi, henkilötunnus, yhteystiedot, luotonvalvonnan tiedot, maksutiedot ja historia koskien henkilöasiakkaitamme.

  •        Nimet ja yhteystiedot yrityksille

  •        Nimet ja yhteystiedot vanhoille asiakkaillemme.

DPJ Ei käsittele arkaluontoisia henkilötietoja

henkilötietojen kokoaminen Ensisijaisesti kokoamme henkilötietoja suoraan rekisteröidyiltä: henk. koht. tapaamisten, sähköpostilla ja puhelimitse tapahtuvilla yhteydenotoilla, verkkosivustollamme ja sosiaalisista medioista.

Joissakin tapauksissa kokoamme henkilötietoja yleisesti saatavilla olevista lähteistä sekä kolmannelta osapuolelta hankituista yhteystietolistoista tai luottotietojen käsittelijöiltä. Kootessamme tieoja, jotka ovat tulleet kolmannelta osapuolelta, tiedotamme rekisterissämme olevaa tietojen käsittelystä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 6 kuukauden kuluessa siitä, kun tieto on koottu.

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus:

DPJ Käsittelee henkilötietoja seuraavissa tarkoituksissa: Sopimussuhteiden luominen ja ylläpitäminen

Käsittelemme henkilötietoja sopimusten valmistelussa (potentiaaliset asiakkaat, tavarantoimittajat tai yhteistyökumppanit) sekä hallinnoitavien ja aiemmin tehtyjen sopimusten (nykyisten ja entisten asiakkaiden, toimittajien tai yhteistyökumppaneiden) kanssa.

Yksityishenkilöiden henkilötietoja käsittelemme täyttääksemme sopimustamme koskevat velvoitteet: maksujen käsittely, toimitukset sekä reklamaatio ja takuuasioiden käsittely.

Yritysten henkilötietoja rekisteröidään yhteystietojen ylläpitämiseksi. Rekisteröinti perustuu oikeutettuun intressimme ylläpitää liikesuhteita ja viestiä rekisteröidyn kanssa. Henkilötietoja käsitellään ainoastaan aiottuun tarkoitukseen. Henkilötietojen käsittely on välttämätöntä, jotta pystymme lähettämään tarjouksia ja täyttämään sopimuksen mukaiset sitoumukset. Aiempien asiakkaiden tiedot poistetaan DPJ: n rutiinien mukaisesti.

Markkinointi

DPJ käsittelee sähköpostiosoitteita harjoittaakseen suoramarkkinointia yrityksen tuotteille. Tietojen käsittely perustuu oikeutettuun intressimme ylläpitää yhteystietolistaa, ylläpitää liikesuhteita ja viestiä rekisteröidyn kanssa. Rekisteröidyllä on aina, huolimatta oikeutetusta intressistä, kieltää tietojensa säilyttäminen.

Hankimme osoitetietoja myös toimittajilta (esim. Bisnode) jolloin tiedot käsittävät mm. yrityksen nimen, henkilön nimen, sähköpostiosoitteet, tittelin, toimialan jne. Näiden tietojen käsittelyn perusteena on markkinointi ja muu kommunikaatio tietylle kohderyhmälle, jolla on tarve/intressi koskien tarjoamiamme tuotteita ja palveluja.

DPJ n tuotekehitys ja tuotteiden parantaminen

Käsittelemme tietoja ja palautetta koskien yrityksen tuotteita, tehtyjä ostoksia, ja käyttäjän luomaa dataa kuten klikkaus- ja vierailuhistoria, tekninen data koskien käytettyjä laitteita sekä tietoa käytöksestä sivustolla: sivustolla vierailtu aika ja sivustolle saapuminen. Tiedot kootaan oikeutettuun intressiimme perustuen: Jotta voimme kehittää ja parantaa yrityksen tuotteita ja järjestelmää sekä tietojen tilastoimiseksi ja laatutyöskentelyyn. Rekisteröidyllä on aina, huolimatta oikeutetusta intressistä, kieltää tietojensa säilyttäminen.

Henkilötietojen hävittäminen

Henkilötietoja ei säilytetä tarpeettomasti kauempaa, kuin niiden käsittely on tarpeen. Poistamme jatkuvasti ei-relevantit henkilötiedot, jotka eivät enää palvele tarkoitusta, johon ne on kerätty.

Henkilötietojen luovuttaminen Voimme jakaa henkilötietoja liikesuhteeseen liittyvän kolmannen osapuolen kanssa. Nämä kolmannet osapuolet käsittelevät henkilötietoja DPJ: n puolesta ja ohjeiden mukaan. DPJ:llä tällaisia kolmansia osapuolia ovat kuljetus-, toimitus-, markkinointi- ja IT-palvelut. DPJ:llä on näiden hankkijoiden kanssa kirjallinen sopimus käsiteltävien henkilötietojen käsittelystä. Sopimuksella taataan henkilötietojen laillinen käsittely, jotta se vastaa meidän turvallisuusvaatimuksiamme ja vaatimuksia koskien henkilötietojen luovuttamista.

Voimme siirtää henkilötietoja tavarantoimittajille sekä jälleen myyjille hallinnollisiin tarkoituksiin koskien asiakkaita ja yhteyshenkilöitä.

Dpj ei koskaan myy henkilötietoja suoramarkkinointiin, ja luovuttaa niitä vain pakottavan lainsäädännön vaatimuksesta tai rekisteröidyn suostumuksella.

 

Oikeudet

rekisteröidyllä on oikeus voimassaolevan henkilötietolainsäädännön mukaan pyytää rekisteriotetta, josta käy ilmi, mitä tietoja hänestä on säilytetty DPJ:n toimesta. Tämä pyyntö tulee tehdä kirjallisesti ja allekirjoittaa.

rekisteröidyllä on oikeus koska tahansa myös vaatia henkilötietojensa poistamista. Jos DPJ:tä sitovat lainsäädännölliset velvoitteet edelleen säilyttää henkilötietoja, voidaan ne kuitenkin sulkea. Rekisteröidyllä on koska tahansa oikeus poistua uutiskirjelistaltamme joko käyttämällä kirjeessä olevaa linkkiä tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tietoturva ja toimenpiteet DPJ on ryhtynyt tarvittaviin teknisiin ja organisatorisiin toimenpiteisiin sen varmistamiseksi, että tietojen käsittely suoritetaan sovellettavan henkilötietolain ja tämän käytännön mukaisesti ja että henkilötietoja ei menetetä tai aseteta valtuuttamattomien henkilöiden saataville.


Ei tuotteita

Määritettävä Rahti
€ 0 Yhteensä

Kassalle